8 Kasım 2016 Salı

Bebeğin İlkleri Panosu / Yenidoğan Panosu Vol:2

Daha önce burada Çağan için hazırladığım panoyu yazmıştım. Şimdi de Defne kızım için hazırladım aynı tema ile. Bu kez odasının renkleri sayesinde daha renkli oldu panomuz.



Yine onu ilk gördüğümüz ultrason çıktıları, göbek bağı ve ilk fotoğrafı yer alıyor. Ek olarak Defne kızımı bize müjdeleyen gebelik testim ve Çağan'dan ağzım yandığı için gözüm gibi baktığım hastane bilekliği var.






Defne'min saçı olmadığından onun yeri boş duruyor, zira saçını bekleseydim bu kabak performansı ile kim bilir  ne zaman tamamlanırdı:))




Evimin en kıymetli panoları, yan yana, dilerim kuzularım da hayatları boyu hep böyle yan yana olsunlar...















9 yorum:

  1. çok güzel olmuş bende yapmayı çok istiyorum ama bi toplamaya başlayınca çok oluyor sığdramıyorum inşallah bende yapıcam :) tekrar heyecanım geldi :)
    https://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,
      farklı versiyonları var tabi, siz de uygun çerçeve ile yapabilirsiniz, hatta kavanoz içinde de saklayanlar varmış.
      Eminim güzel olacaktır. Kolay gelsin:)

      Sil
  2. Elinize sağlık, ikisi de çok güzel olmuş, yavrularınızın şansları açık olsun, güle güle büyüsünler inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ne güzel dilekler, amin inşallah:)

      Sil
  3. Ayy çok duygulandım, neyse ki gerçeklerine de dokunmuştum :) Öperim hepinizi canım benimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi öperim, en ennn kısa zamanda tekrar dokun inşallah:))))

      Sil
  4. ''Defne'min saçı olmadığından onun yeri boş duruyor'' lafina cok guldum yine, ugrasmayin Defne'mle, saciyla :D

    Dedigin gibi hep yan yana olsunlar, hep yan yana olun, cok mutlu olun :) Opuyorum canim hepinizi koskocaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemencim şimdi şimdi saçları çıkıyor:) İnşallah dediğin gibi sana benzer saçları (çokça amin):)
      Güzel dileklerin için teşekkürler canım, biz de öpüyoruz seni!

      Sil
  5. 2 çocuklu bir annenin en güzel dileği sanırım 'umarım bir ömür boyu birlikte olurlar ' :) seviyorum kız Gonca seni , tablolarını da sevdim , çok ...

    YanıtlaSil