13 Ekim 2011 Perşembe

Lohusa Tacı

Hediye almayı sevmeyen kimse olmaz herhalde. Şahsen bendeniz çoook severim. Almanın yanı sıra birisine hediye vermeyi de çok severim, hatta el emeği hediyeler bence daha değerli olduğundan oturur uğraşır kendim bir şeyler yapmaya çalışırım. Bu işten de çok zevk alırım, bir yandan bak biri otursa bana bunu yapsa valla çok sevinirim der kendimi gaza getiririm. Yazın düğünü olan can arkadaşıma düğünde kullanması için yaptığım anı defterinden beri  kimseye bir şey yapmamışım, baya zaman olmuş.

Önemsediğim günlerin hatırlanmasına çok mutlu olduğumdan ve bu konuya ultra empatik yaklaştığımdan sevdiklerimi de özel günlerinde yalnız bırakmak istemem. Bu keçe lohusa tacını da yakın zamanda aramıza katılan Selim bebeğin annesi için hazırladım.

                   Bebeğimizin adı uzun olduğundan taktığımda tüm kafamı kapladı neredeyse...            
                 


Bebeğimiz geleli çok oldu ancak unnado'nun emzirme bileziği kampanyasını bekleyip, ha satışa başladılar başlayacaklar, hazırladığım tüm hediyeleri toplu göndereyim derken zaman geçti. Baktım lohusalık bitecek ayrı ayrı göndermeye karar verdim.Umarım yetişirler:)

Daha profesyonel çalışmalar görmek isteyenler ve satın almak isteyenleri Nazo'nun blogunu tık tıklamaya davet ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder