22 Eylül 2011 Perşembe

Yeni Pabuççuklar

Uzun süredir beyaz spor ayakkabı almak niyetindeydim yalnız mağazalara her uğrayışımda bir şey beğenemeyip çıktığımdan alamamıştım. Bazen alışverişlerde gereksiz bir tutuculuk sergiliyorum, yeni ürünler, markalar denemeye hem üşeniyor hem de cesaret edemiyorum. Bu güne kadar spor ayakkabılarımın bile vurduğu türünün nadir örneklerinden olan ayaklarımı rahat ettiren bir pabucum maalesef olmadı, tam "işte budur" dediğimde yine sonuç hüsran oluyordu, bu sebeple en azından bilindik markalardan alışveriş yapayım istiyorum.

Nike ve adidas kullanıcısı olduğum için bu kez yeni bir marka deneyeyim istedim, başta herkesin çok rahat dediği converse alayım dedim ancak yer yarıldı 36.5 beyaz converseler içine girdi, tek bir tane bulamadık koca şehirde. Lakin sonra Tiger alma fikrini sunan zevcimin önerisini kabul ettim ama başta bir ayakkabıya o kadar para vermek istemedim açıkçası. Metro marketlerde piyasadan daha ucuza satılıyor ayakkabılar, orada gezerken bir çift denedim, oldukça rahat görünen bu bebeklere şans vermek istedim:)


Tercihimi klasik mavi-kırmızı renkten yana yaptım...


Metro market fiyatı KDV dahil 149.00TL

İstanbul seferi öncesi aldığım ayakkabıları 2 tam gün giyip performansını deneyimlemek için postunu sonraya bıraktım. Sonuç: Mükemmele yakın:) Tabanı ayağımı sarıyor, saatlerce yürüdüğüm halde topuklarımın batmamasına inanamadım! Sadece ilk kullanımların olmazsa olmazı ufak su toplaklarım oldu:)
Umarım birbirimize alışınca o konuda tatlıya bağlanır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder