27 Mart 2014 Perşembe

tazedirekt.com

Geçtiğimiz hafta sonu, Bursalı bloggerlar olarak Bursa'mızın yeni hizmeti tazedirekt.com ile tanıştık.
Birkaç hafta önce yaşadığım muhitteki teslim noktalarını gördüğüm firmayı meğer Erikli'yi bir su markası haline getiren Hasan Aslanoba kurmuş.







"Hesaplı tazelik kapınızda" sloganı ile yola çıkan ve aracıları aradan çıkararak kendi ürünlerini kendi çalışanları ile teslim eden tazedirekt.com şu an için sadece Bursa'da hizmet veriyor. Et ürünleri kendilerine ait Boğazköy Çiftliği'nde antibiyotiksiz ve en kaliteli yemlerle yetişen hayvanlardan elde ediyor ve sipariş üzerine teslim için hazırlayıp bir gün sonra raflarda ve depolarda beklemeden en taze hali ile teslim ediyor.Satın aldığınız paketin üzerinde bulunan "kulak küpe numarası" ile et temin edilen hayvanın nerede doğduğunu, ne ile ne zaman beslendiği bilgisine ulaşmanız da mümkün.Firma 2 yıl sonra kendi bahçelerinde doğal üretim belgesine sahip olacağından şimdilik meyve-sebzeleri tedarikçilerinden sağlıyor ve ilerde organik ürünlerle de hizmet vermeye hazırlanıyor.






 Etkinlik yine eğlenceli geçti:)



Bol bol poz vermeyi  ve


 başta Smilena ve Hobizu olmak üzere



tüm kızlar #selfie çılgınlığına katkıda bulunmayı ihmal etmedik:)


Ben siteyi deneyimledim bile. Siparişleriniz (20.00'den önce verilenler) ertesi gün sizin seçtiğiniz saat aralığında kapınızda. İşten eve geldikten 10 dakika sonra teslimat görevlisi kapıdaydı, aldıklarımı taze taze dolaba kaldırdım, kalan gücümü de evde her yeri karıştırmak isteyen balığım için harcadım:)






İlk siparişte bir de önlük hediyeniz var:)

Ürünlerinizden memnun kalmazsanız kapıda iade edebiliyorsunuz, sonradan iade etmeye karar verirseniz de tazedirekt.com görevlileri gelip kapınızdan alıyor.


Tazedirekt.com, bebekle hayatın her şeyi ışık hızında yapmayı gerektirdiği bir dönemde, bir de alışverişe zaman ayırmaktan, evime yakın olan marketin dar rafları arasında bebek arabası ile manevra yapmaktan ve alışveriş sonrası ürünleri taşırken denge sağlamak için çayda çıra oynuyor havası yaratmaktan kurtulmak için süper bir kolaylık. Tavsiye ediyorum:)

Tazedirekt.com ekibine bizi bu hizmetle tanıştırdıkları ve keyifli geçen etkinliği hazırladıkları için teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder