22 Ocak 2014 Çarşamba

1/52


Ayakları üzerinde durmanın tadını aldığından beri kendine uzatılan her eli, bacaklarını ortaokul beden eğitimi derslerinde öğretilen köprülerden kurarcasına geriye itip belini kırarak kavrayan küçük balık...

The 52 Project.
" A portrait of my son, once a week, every week, in 2014."

Oğlumun bir portresi, 2014 boyunca, her hafta.

Funda   burada bulduğu bu projeden bahsettiğinden beri, ben de yapmak istiyorum.
3 hafta geç de olsa yakalayıp başladım bir ucundan. Bir yıl sonra 52 portreyi de tamamlamış olmayı umuyorum. Böylece bir yandan burada da ayrı bir arşiv oluşturabilirim.
Funda'nın dediği gibi, siz de katılsanıza:)



4 yorum:

  1. Ne guzel bir projeymis gecikmis olsamda ben de katilmayi istedim katilayim o zaman ben de oglum da bir yasina girmek uzereyken daha fazla vakit kaybetmeden :) yakisikliya opucukler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel bir proje ve biz de ucundan yakaladık:)
      Öpücük mü? Bayılırız:)

      Sil
  2. Çok güzel bir fikir.
    Çocuğumun fotoğraflarını paylaşmak konusunda henüz net bir karara varamadım; daha 1, 5 ay var doğana kadar kadar veririm belki :); ama kesinlikle yapılası!

    YanıtlaSil
  3. Çok zor bir karar, ama daha zaman varmış:)
    Hayırlısı ile kavuşun inşallah! Yayınlamasanız da ayrı bir arşiv, sade bir günlük tadında hoş bir albüm olur.

    YanıtlaSil