3 Ekim 2012 Çarşamba

Bir Online Alışveriş Hikayesi- kangaroo keeper

Yeni bir çift ayakkabıya ya da bir çantaya hayır diyebilecek kaç kadın tanıyorsunuz? Valla benim tanıdığım en tutumlu kadın bile istemem demez bu ikiliye, hatta anneannem bile... Peki o kadar çantamız var kaçını kullanıyoruz? Bazen ben çanta dağının diplerinden unuttuklarımı çıkarıp şaşırmıyor değilim. Ama artık - özellikle son 1-2 yıldır- giyeceklerime sabah karar verip alelacele evden çıktığımdan değiştirmeye o kadar üşeniyorum ki hep aynı çata elimde, değiştirsem de ara gözlerde mutlaka bir şeyler unutuyorum. İşte bu üşengeçliğe süper çözüm çanta içi düzenleyicileri almak çok uzun zamandır aklımızdaydı Ebygale ile. Ülkemizde satılanlardansa daha albenili ebaydakilerden almayı tercih ettik lakin bizim kargo takipsiz olunca ve sipariş vereli neredeyse 1 ay olmasına rağmen gelmeyince umudumuzu kesmiştik. Ebaydan daha önce de alışveriş yapmış ve olağan sürede siparişlerimize kavuşmuştuk, bu kez ben cidden ümidimi kesmiş hatta bazı kişilerin günahlarını almayı da ihmal etmemiştim:( 
Siparişi paypal aracılığı ile yapmış olmamız sayesinde herhalde,  nazik ve dini bütün Çin'li satıcımız sipariş ulaşmayınca " madem heves ettiniz, boynunuz bükük kaldı haydin benden yana hak geçmesin almıyorum paranızı ahanda iade ediyorum, sonradan gelirse tepe tepe kullanın, kıyağımı da unutmayın ha" dedi ve hakikaten aldığı parayı geri verdi:) Ya kapalı çarşıda bile esnaf 2 TL inmez hesap yapar elin Çinlisi bize bedava mal vaadinde bulundu iyi mi:)
Bugün kargo geldi, biz hayır dua ile açıp güzelce yerleştirdik çantalarımıza. Valla çok sevindim, yine aynı çantaya dadanırsam sağlam üşengeçmişim onu anlayacağım. 
Benim gibi üşenenlere tavsiye olunur, hem de dipsiz kuyuda aradığınızı bulamama sorunu da ortadan kalkıyor. 

Şu komşuluk işine iyi sardık biz,



pasta börek paylaşımından sonra bir de home made ürünlerin paylaşımına geçtik. Çoğumuz kışlık hazırlıkları bitirmek üzereyiz, son domatesler, turşular falan yapılıyor sanırım. Bu domates suyu çirkin tipli pembe domateslerden kabuğu soyulup rondodan geçirilerek elde edilmiş. Pişirilmeden şişelenmiş ve hava almaması için üzerine zeytinyağı konulmuş. Çiğden saklamayı ilk kez duydum, bu şişe deneme boyu olarak verildi, özellikle salataların üzerine şahane oluyormuş. Bu yöntemle saklayanlar var mı?




Bu güzelliği denedim, tarifi burada, çay bardağı ölçüsü için küçük çay bardağı kullanırsanız sorun olmaz diye düşünüyorum, ben aida bardaklardan göz kararı yapmaya çalıştım biraz daha süt ekleyip dengeledim, meyve yerine de kakaolu topkekleri parçalayıp puding arasına koydum. Sonuç harikaydı, kendi yaptıklarımı fotoğraflayamadan tükendi.



 Alışveriş, hatta Online alışveriş demişken, Doz Etsy'de dükkan açtı. 

wood and clay wallart

pink dress girl.

Mütevazi insan kendini aştı ve birbirinden güzel broşlar,duvar süsleri, resimler yapıyor. Buraya tıklayıp bakabilirsiniz. Bol satışlı, bereketli olur dükkanı inşallah.

Son olarak, büyümeye başlayan karnımla birlikte giysi bulmakta güçlük çekiyorum. Şimdiye kadar evdekilerden idare ettim, üstler için pek sorun değildi ancak gün be gün elimdekiler de bir bir eleniyor. Bursa'da 1-2 hamile butiği dışında alışveriş yapacak bir yer yok maalesef oralarda da kalıplar yüzünden bir şey bulamadım desem yeridir. En son Korupark'ta açılan Gebe mağazası imdada yetişti, aynı arayış içinde olanlar bir baksın derim.




9 yorum:

  1. İnternet alışverişi deyince bir kaç yıl önce yaptığım alışverişin hiç gelmemesini hatırlayıp sinirlendim yeniden, ama sizinki süpermiş çok şanslısınız, çok da işlevsel görünüyor iyi günlerde kullanın :) kışlık hazırlıklara bu yılda girmedim hiç ne zaman yaparım meraktayım, bu arada tatlı çok içaçıcı görünüyor bir ara denemeli :) Bebiş büyüyor annesi rahat ettir ona göre, benim o dönem benettondan aldığım bir hamile eşofmanım vardı onunla bitirdim diyebilirim hamileliği, fazla mı rahatıma düşkündüm yoksa o kadar mı salmıştım kendimi bilemiyorum şimdi ama hala saklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de internetten alışverişe alışmam uzun sürdü, hele yurt dışıdan ve takipsiz kargo ile almak büyük cesaret:) Çanta çok kullanışlı, teşekkür ederim Deryacım.
      Tatlıyı dene hele bir de kahveye de sarmışken seni mutlu edecek bir tat bence:)
      Eşofman da ihtiyaç, eski giysilere sığamama benim ilk kez deneyimlediğim bir şey, garipsiyorum, o rahat etsin yeter ki bol bol giyerim ben:)

      Sil
  2. çiğ domates saklamayı bende duymamıştım.bir deneyin bakalım siz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu komşumuzun ikramı, tadına bakalım nasıl, seneye biz de deneriz:)

      Sil
  3. ne güzel haberler bunlar.
    alışveriş yaptığımız yerler.
    doz büyücüsü de öle mi.
    bi de o sup gibi şey bayılırım ben onlara.
    komşuluk da güzel bişimiş.
    ebygale de çok tatlı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılırım o şeyler:)komşuluk yeni yeni tatlanan bişey benim için.
      Ebygale mii, talı mııı??
      Evet evet öyledir:)

      Sil
  4. Cig domates saklamayi hic duymadim dogrusu. Denemek lazim:)
    Canta düzenleyicin pek güzelmis, güle güle kullan. Daha nice alis verisler diliyorum sana:)
    Ben hamileyken zaman zaman esimin gömleklerine dadanmistim:))
    Ne var magaza olarak pek bilmiyorum. Ben arkadaslarimdan almistim bazi kiyafetlerimi, bazilarini da yurt disindan. H&M Istanbul'da var sanirim. Gidersen ugra, hem fiyati uygun oluyor.
    Sevgiler, öptüm seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz tatmadık ama güzelse pişirmeyle uğraşmaya gerek olmadan hazırlamak daha pratik olur tercih ederim:) Teşekkür ederim Semicim.
      Eşimin de gömlekleri iş gömleği, spor bişey yok hani oraya bakmadım değil:) İstanbul seferi planda var hem bana hem minnaka alışveriş için bakalım ne zaman...
      Doz çok başarılı,inşallah dükkan da güzel gider...Senden kaçar mı biliyorsun tabi:)
      Ayy ben de seni öptüm bir de sufle yapan ellerinden:)

      Sil
  5. Bu arada yazmayi unuttum: Doz'un yaptigi harika islerden haberim var, dükkandan da:)

    YanıtlaSil