22 Kasım 2011 Salı

Moova Süt

Ben süt seven bir kimseyim, süt danasını geçebilecek kadar içebilirim.Öyle zararlı asitli içeceklere düşkünlüğüm olmadı hiç, canım istese ayda yılda bir kola içsem asidi kaçsın diye beklerim, bekleyemiyorsam içine şeker atarım. Biliyorum ayy ne kötü yapıyorum ama boğazım yanıyor napiimmm...Onun içün bana göre en içilebilir kola herkesin dudak büktüğü Pepsi'dir.

Eskiden her sabah kahvaltıda süt içerdim mutlaka ya da sütlü gevrek yerdim ama neden bilmiyorum zaman içinde bünyem laktozu sindirememeye başladı ve koca bir helyum balonu gibi uçmak istemediğimden ve çevreme de zarar vermek istemediğimden şimdi sadece yatmadan içebiliyorum :). Gaz yapmaması için kahve koyup denedim, yanında bişeyler yiyerek içmeyi denedim olmuyor da olmuyor, yine bıldır bıldır karnımda birileri koşuyor...Aslında BİM'de satılan Dost marka sütler var, bir denememde onun rahatsız etmediğini farketmiştim. Acaba diğer ürünleri gibi bu da bir süt çakması olabilir mi diye düşündüm.

Kutu sütlerde bir süredir tercih ettiğim bir marka vardı; Aynes. Denizli'den gelen bu lezzetin fabrikalarının da güvendiğim kişilerce bizzat gezilip onaylanması ile yoğurdunu da sütünü de severek tüketiyordum. Bir ara çıkan süt tartışmasından sonra ben de günlük pastörize süt içmeye başladım, tadı kutu sütlere oranla farklı, daha güzel. Geçen gün markette taze günlük süt bulamadım(hayret ilk defa tarihi geçenleri söyletmeden toplamışlardı heralde). Baktım sevgili market Aynes'i kaldırmış yerine Moova'ları dizmiş... Baya bir arandım içeride zira ben böyle durumlarda başka markaya zor geçerim. Bulamayınca aldım bir Moova, hiç de pişman olmadım. Benden geçer not aldı, hayvanlarına antibiyotik vermeyen üreticiler en proteinli, en doğal ve en lezzetli sütü ürettiklerini belirtiyor, bu lezzet de Söke'den geliyor...


Ambalajı da pek bir artistik, 500ml ve 1000ml lik paketlerle satılıyor, light almışım farkında olmadan, ballı içtiğimden anlamadım farkını.

Sevdim ben, tavsiye ediyorum.Hala gece içmeye devam(gündüze cesaretim yok), bir bardak ballı süt ardından rahat bir uyku...Sütten bu kadar bahsetmişken şarkısını çalmadan edemedim:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder