7 Ekim 2011 Cuma

İşaretleri takip et


Ezelden beri yeni şehirlere taşınmaya alışık olsam da her yeni şehirde kendimce bir yer edinmem uzun zaman alıyor.Çevremdeki kadınların tavsiyesi ile kuafördür, terzidir, doktordur buluyordum...
Buraya ilk geldiğimde düğünüm olacağı için saçlarımı uzattığımdan bir süre kuaför ihtiyacım olmamıştı ancak düğünden sonra da kimse bana tavsiye veremeyince memlekete gittiğimde teeee liseden beri gittiğim kuaföre kendimi emanet etmiş, babaannelere benzeyince binbir kere pişman olmuştum. Bursa'ya döner dönmez ne kadar kadın forumu varsa okuyup tek tek memnun kalınan kuaför salonlarının adını listelemiştim lakin neden bilmiyorum onlardan birine gitmek yerine zevkine güvendiğimiz fevkalade taş bir ablamızın eşliğinde onun kuaförüyle tanışmış, sanat eserinden de memun kalmış, nihayet birini buldum sevinciyle 3 gün uyuyamamıştım. Gel zaman git zaman yıllardır peşinde olduğum bir kuaför-müşteri ilişkisi yakalamıştım ki 20 yıldır kuaförlük yapan amcamız otomobil galerisi açmaya karar verip tüm müşterilerini yüz üstü bıraktı, dükkanı kapattı!
Bu hüsranla yeni birini bulacağım diye helak oldum, 7 ay saçımı kimselere kestiremedim. 3 hafta kadar önce bu iş nereye kadar böyle gidecek diyerek sevgili ortakla birden karar verip onun yıllar önce gittiği bilindik bir kuaförden randevu aldık. Abiciğimiz işinin ehli biriydi, tamam dedik, oldu bu iş, artık buraya geliriz...Geçenlerde bir arkadaşım için arayıp randevu alayım dedim, o da ne, telefondaki ses abinin işten ayrıldığını söylüyordu..
Dannnnn! N'oluyo ya!
Bugün de takibinde olmaya karar verdiğim doktorumun çalıştığı hastaneden ayrıldığını öğrendim...Telefonu da yok.Nerden bulayım hatunu şimdi ben?
Prensesin uykusu filminde sık geçen bir replik vardı: İşaretleri takip et...
Şimdi bu işaretler ne demek anlamadım ben. Kendi saçımı kendim keseyim, tıp okuyup doktor mu olayım? Bu mudur???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder